Projekt „100” zrealizowany
Intencją projektu było wdrożenie polityki telematyki ekologicznej (rozwiązania telekomunikacyjne, informatyczne i informacyjne) w 100 przedsiębiorstwach transportowych z całej Polski. Szczegółowe cele objęły przygotowanie szkoleniowo-doradcze 300 osób (w tym kluczowej kadry i kierowców firm transportowych) w zakresie budowania ekologicznej marki, produktu i wizerunku firm. Szkolenia zorganizowano w Dąbrowie Górniczej, Wrocławiu oraz w Opolu.
Proces szkoleniowy przebiegł prawidłowo i zakończył się osiągnięciem zaplanowanych wskaźników, a w niektórych przypadkach nawet ich przekroczeniem. Poniżej zestawienie osiągniętych wskaźników:
Nazwa wskaźnika (rezultatu) | Wartość wskaźnika docelowego | Osiągnięta Wartość wskaźnika docelowego |
Liczba przedsiębiorstw, które inwestowały w szkolenia pracowników dzięki wsparciu Europejskiego Funduszu Społecznego | 100 | 157 |
Liczba pracowników przedsiębiorstw, którzy zakończyli udział w projekcie szkoleniowym (w tym kluczowej kadry i kierowców) i nabyli wiedzę w zakresie budowania ekologicznej marki produktu i wizerunku przedsiębiorstwa transportowego | 300 | 300 |
Liczba pracowników przedsiębiorstw powyżej 50 roku życia, którzy zakończyli udział w projekcie szkoleniowym | 70 | 68 |
Liczba godzin doradztwa dla 100 przedsiębiorstw transportowych w projekcie | 600 | 600 |
Liczba uczestnikogodzin (szkolenie stacjonarne) | 2400 | 2400 |
Projekt był realizowany przez Instytut Transportu Samochodowego oraz Grupę Image Sp. z.o.o. i stanowił odpowiedź na ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości konkurs "Zielone światło! Wsparcie rozwiązań proekologicznych" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet II Działanie 2.1.1.
Projekt był współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.