IT

Usługa zdalnego wsparcia pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi konsultanci mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.

Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do krótkiej instrukcji:

 

  1. Kliknąć w ikonę Pomoc zdalna ITS, co spowoduje uruchomienie programu do obsługi zdalnej pomocy na Państwa komputerze

    Pomoc zdalna ITS

  2. Postępując zgodnie z instrukcjami programu, należy podać konsultantowi swoje ID

  3. Aby przerwać połaczenia należy nacisnąć przycisk Anuluj
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych, identyfikacyjnych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu i jednocześnie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zawsze możesz zmienić swoje ustawienia przeglądarki wyłączając obsługę cookies. Informujemy, że wyłączenie plików cookies, utrudni korzystanie z naszej witryny lub może uniemożliwić jej poprawne działanie na Twojej przeglądarce.
Zgadzam się
close