"Aplikacje dla procesów w organizacji"

W monografii omówiono problematykę zarządzania procesami w poszczególnych fazach życia produktu/wyrobu. Przedstawiono charakterystyczne aplikacje wspomagające rozwiązywanie problemów. Opisano wiele metod, narzędzi i technik doskonalenia jakości. Podano przykłady ich zastosowania w oparciu o najnowsze doświadczenia wynikające z obowiązujących dokumentów normalizacyjnych, głównie z normy ISO 9001:2015, ale też z innych norm dotyczących m.in. takich zagadnień, jak: niezawodność, metrologia i procesy pomiarowe, metody statystyczne, w tym statystyczna kontrola odbiorcza, czy plany badań. Scharakteryzowano zatem m.in.: praktyczne aplikacje wspomagające kierowanie i zarządzanie organizacją (w tym zidentyfikowanymi w niej procesami), znaczenie ryzyka strategicznego i operacyjnego, znaczenie zmienności, zasady tworzenia planów, działalność operacyjną, zagadnienia eksploatacji infrastruktury, procesy pomiarowe, nadzorowanie warunków pracy, procesy logistyczne, gospodarkę odpadami, tworzenie koncepcji nowego wyrobu i jego projektowanie, realizację procesu produkcyjnego i świadczenia usługi, ocenę jakości oraz serwis. Książka przeznaczona jest dla naukowców i studentów, a przede wszystkim praktyków, zajmujących się zagadnieniami jakości, w tym monitorowania i doskonalenia procesów funkcjonujących w firmach różnych branż.

Współautorem monografii jest dr hab. inż. Andrzej Świderski, Zastępca Dyrektora ds. Naukowych ITS.

Więcej informacji

Link do zamówienia

Używamy plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych, identyfikacyjnych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu i jednocześnie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zawsze możesz zmienić swoje ustawienia przeglądarki wyłączając obsługę cookies. Informujemy, że wyłączenie plików cookies, utrudni korzystanie z naszej witryny lub może uniemożliwić jej poprawne działanie na Twojej przeglądarce.
Zgadzam się
close